Sociální agentura
  • Domů
  • O nás
    • Komu služby poskytujeme
    • Poslání a cíle
    • Průběh spolupráce
    • Spolupracující organizace
  • Potřebujete pomoc
    • Odborné sociální poradenství
    • Sociální rehabilitace
  • Pomohli jsme
  • Kde nás najdete
  • Ke stažení
  • Kontaktujte nás
  • Aktuality
  • Hledat
  • Menu Menu
  • Facebook
  • Youtube
  • LinkedIn

PRŮBĚH SPOLUPRÁCE

Jestliže vás zaujaly naše nabízené služby nebo se potřebujete o něčem poradit, zavolejte nebo napište e-mail sociálnímu pracovníkovi (máte také možnost dorazit do Ústí nad Labem v den bez objednání). Ten si s vámi domluví konzultaci v Ústí nad Labem nebo v Teplicích dle úředních hodin a podle vašich časových preferencí. Jedna schůzka s pracovníkem trvá zpravidla 1 hodinu. Od pracovníka obdržíte informace o tom, kde najdete naši pobočku, sdělí vám informace o zvonkách a předá své telefonní číslo, které můžete využít v případě potřeby změny termínu konzultace nebo nebudete moci kancelář naleznout.

Na konzultaci, která probíhá osobně, se dozvíte podrobné informace o službách Sociální agentury a o průběhu spolupráce. Na této schůzce je také zapotřebí sdělit pracovníkovi informace, které se týkají vaší situace. Pokud bude vaše představa souhlasit s naší, uzavřeme společně ústní smlouvu s osobním cílem – tedy na čem budeme spolu pracovat, a naplánujeme takové jednotlivé kroky, kterými k tomu konečnému cíli dojdete. Naši pracovníci dodržují mlčenlivost. Klient má i přesto možnost být ve službě veden anonymně, v některých oblastech to však není možné (například při sepsání odvolání proti rozhodnutí o invalidním důchodu). Proto pokud od vás budeme potřebovat znát vaše osobní údaje, je zapotřebí podepsat ochranu osobních údajů dle GDPR, abyste měli jistotu, že jsou vaše údaje opravdu chráněné.

Průběh konzultací a jejich četnost domlouváte se svým klíčovým pracovníkem a záleží vždy na konkrétní situaci. V případě, že shledáte, že vám způsob vedených konzultací nevyhovuje, máte možnost svůj názor pracovníkovi sdělit. Pracovník se vás zpravidla každou schůzku bude ptát, jestli jste s poskytováním služby spokojen, zda vám průběh schůzky vyhovoval a jestli máte nějaké otázky. V nutných případech můžete také zažádat o jiného pracovníka. Pokud chcete podat stížnost či námět pro zlepšení, můžete vyplnit daný formulář. Jestliže chcete vyjádřit kladný názor na službu, pracovníka nebo organizaci, můžete vyplnit hodnotící dotazník. Hodnotící dotazník i formulář pro podání stížností, námětů nebo podnětů jsou zcela anonymní a můžete si je stáhnout na našich webových stránkách – Ke stažení. Hodnotící dotazník je také volně k dispozici – v Ústí nad Labem na recepci a v Teplicích na nástěnce před kanceláří (na vyžádání vám ho také může vydat váš sociální pracovník). Formulář pro podání stížností či námětů je na vyžádání u pracovníků úseku sociálních služeb nebo si ho můžete stáhnout na našich webových stránkách – Ke stažení. Oba vyplněné dokumenty můžete vhodit do schránky v naší organizaci, která se jmenuje NÁMĚTY, STÍŽNOSTI, PODNĚTY, tu jednou týdně vedoucí úseku vybírá.

Postup podávání  vyřizování námětů, podnětů a stížností naleznete na našich webových stránkách – Ke stažení.

PRINCIPY POSKYTOVÁNÍ SLUŽBY

a. občanský přístup – důraz klademe na vytvoření přirozené podpory rodiny, pracovního prostředí atd.; uživateli poskytujeme právě tolik podpory, kolik potřebuje (tzn. ne méně, ale ani více),
b. individuální přístup – vycházíme z osobních přání, potřeb, možností a schopností uživatele; prostřednictvím individuálního plánu podporujeme uživatele při naplňování jeho osobních cílů.
c. aktivizační přístup – od uživatele naší služby očekáváme aktivní přístup při rozhodování (případně jej k němu vedeme), protože jen on sám je zodpovědný za dosahování a naplňování svých osobních cílů; s uživatelem pracujeme tak, aby se jeho potřeba podpory postupně snižovala,
d. pozitivní přístup – pozornost věnujeme především možnostem a schopnostem uživatele, zaměřujeme se na posilování schopností a dovedností uživatele tak, aby měl zajištěn přístup ke vzdělání, zaměstnání, kulturnímu a společenskému životu, atd.

  • Komu služby poskytujeme
  • Poslání a cíle
  • Průběh spolupráce
  • Spolupracující organizace
  • Podpořili nás

SÍDLO ORGANIZACE
Sociální agentura, o.p.s.
Varšavská 688/40
400 03 Ústí nad Labem
Tel.: 475 200 094
E-mail: info@socialniagentura.cz
IČO: 26540495
č.ú.: 115 – 2415050287/0100 Komerční banka,
a.s. pobočka Ústí nad Labem
ID datové schránky: zf8bevw


Scroll to top
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}