Hledáme nového administrativního pracovníka na provozně-ekonomický úsek

Sociální agentura, o.p.s. vyhlašuje výběrové řízení na pozici:

 

Administrativní pracovník/pracovnice ekonomicko-provozního úseku

Vlastnosti pracovního místa:

  • Jednosměnný provoz
  • Hlavní pracovní poměr od 1. března 2018 (nejprve na dobu určitou, následně na dobu neurčitou)
  • Nástupní plat 18.500 Kč měsíčně (po zkušební době postupné navyšování)
  • Místo výkonu práce Ústí nad Labem, Střekov
  • Plný pracovní úvazek – 8 hodin denně
  • Benefity ve formě 25 dnů dovolené, možnost domluvit si flexibilní pracovní dobu, 3 dny tzv. „sick day“, příspěvek na  životní připojištění, možnost dalšího vzdělávání

 Profil pracovního místa:

  • Vedení běžné administrativní agendy (pošta, zápisy z porad, finální úprava interních dokumentů apod.)
  • Účast na přípravě a realizaci projektových záměrů
  • Participace na přípravě podkladů pro projektové aktivity (tisk podkladů, prezenční listiny, hodnotící dotazníky apod.)
  • Participace na přípravě učeben a péče o  klienty a zákazníky
  • Zajištění plynulého provozu organizace (skladové zásoby, skartace a archivace apod.)
  • Úzká spolupráce s ekonomy a finančními manažery organizace (příprava podkladů pro fakturaci, příprava účetních dokladů k finálnímu zpracování, příprava podkladů pro vyúčtování dotací apod.)

 Požadavky:

  • Středoškolské vzdělání nejlépe ekonomického směru
  • Velmi dobrá znalost MS Office
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Trestní bezúhonnost
  • Zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, organizační schopnosti, preference týmové spolupráce, dobré komunikační dovednosti, ochota dále se vzdělávat

 Výhodou:

  • Praxe v administrativě
  • Znalost administrace evropských projektů nebo jiných grantů
  • Orientace v účetnictví
  • Znalost AJ nebo NJ

 Výběrové řízení probíhá tříkolově:

  1. kolo: zaslání strukturovaného CV a motivačního dopisu nejpozději do 15.2.2018 na  e-mail: francova@socialniagentura.cz nebo poštou (kontaktní osoba Mgr. Dagmar Francová – zástupkyně ředitele)
  2. kolo: ověření praktických znalostí uchazeče formou zadaných úloh
  3. kolo: absolvování přijímacího pohovoru se zástupci organizace

Sociální agentura, o.p.s.

Varšavská 688/40

400 03 Ústí nad Labem

www.socialniagentura.cz

Lektorský Camp 2018

Máme za sebou další běh „Lektorského campu“. V prostorách Sociální agentury proběhl ve dnech 4.1. a 5.1. 2018 intenzivní dvoudenní tréning lektorských dovedností. Cílem kurzu bylo nejenom prohloubení lektorských dovedností a získání nových lektorů do našeho lektorského týmu, ale také společné setkání lektorů a sdílení svých  zkušeností. Dva dny utekly jako voda, v příjemné atmosféře, pod dohledem zkušené lektorky MgA. Gabriely Vyziblové.  Lektoři načerpali mnoho nových informací a podnětů pro svoji další práci. Pevně věříme, že s posilou našeho lektorského týmu přijdou i nová témata pro akreditované kurzy do naší nabídky. V průběhu letošního roku máme v plánu realizaci dalšího setkání lektorů v rámci minimálně jednodenního vzdělávacího kurzu na vybrané téma. Pro více informací nás kontaktujte, nebo sledujte naše stránky.

Zvýšení minimální mzdy

Od 1 . ledna se zvýšila minimální mzda, a to z 11 000 Kč na 12 200 Kč za měsíc. Minimální hodinová mzda  vzrostla z 66 Kč na 73,20 Kč. V návaznosti na to se zvýšila i částka nejnižší úrovně zaručené mzdy pro zaměstnance, jejichž mzdy nejsou sjednány v kolektivních smlouvách, a pro zaměstnance ve veřejných službách a správě, kteří dostávají plat.

V souvislosti se zvýšením minimální mzdy dojde od 1. ledna 2018 také ke zvýšení příspěvku zaměstnavatelům u zaměstnávání osob se zdravotním postižením a osob zdravotně znevýhodněných.

Pokud máte jakékoli dotazy, dostavte se k nám do Sociální agentury o. p. s., naši zaměstnanci Vám je rádi zodpoví.